Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 299 zł
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością, dlatego oferujemy przejrzystą i prostą procedurę reklamacji oraz zwrotów.
Reklamacje
Jeżeli produkt, który otrzymałeś ma wady możesz zgłosić reklamację. W tym celu:
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem email: biuro@marique.pl lub telefonicznie: +48 572 270 720/+31 657 900 284
- Opisz dokładnie problem oraz dołącz zdjęcia, które ilustrują wadę produktu.
- W ciągu 14 dni roboczych otrzymasz od nas odpowiedź oraz dalsze instrukcje.
Zwroty
Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot zakupionego towaru, pamiętaj o następujących krokach:
- Zwroty akceptujemy w ciągu 30 dni od daty zakupu. Produkt musi być w nienaruszonym stanie, z metkami i w oryginalnym opakowaniu.
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, ktory otrzymałeś/aś przy składaniu zamówienia.
- Z zapakowanym produktem i formularzem odstąpienia od umowy (formularz możesz wysłać również na e-mail: biuro@marique.pl) wyślij przesyłkę na nasz adres: Bella Marique Urszula Ryznar, ul. Skłodowskiej 12, 38-340 Biecz.
- Po otrzymaniu zwrotu, przetworzymy Twoje żądanie w ciągu 14 dni roboczych i zwrócimy pieniądze na podany w formularzu nr konta.
- Koszty wysyłki zwrotnej ponosi Klient, chyba że produkt był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
- Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które były noszone, prane lub noszą oznaki użytkowania.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji i zwrotów, nie wahaj się z nami skontaktować. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Dziękujemy za zakupy w naszym butiku!